سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند شراب نخوردن را برای نگهداری خرد واجب کرد [امام علی علیه السلام]

شکوفایی لنجان سربلندی ایران

با افتتاح 9 دفتر در شهرستان لنجان شمار دفاتر بانکی روستایی استان اصفهان به 90 دفتر رسید (شهریور 86)

مراسم افتتاح نه دفتر بانکی روستایی با حضور کوهکن نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین استان در روستای چم نور شهرستان لنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سرپرستی شعب پست بانک استان اصفهان ، در این مراسم که در حسینیه روستای چم نور برگزار شد ، کوهکن عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان پست بانک گفت: یکی از دلایل تاسیس پست بانک خدمت رسانی به روستاییان در مناطقی است که حضور بانک ها در آنجا مقرون به صرفه نیست .

 وی افزود: هم اکنون زحمات همکارانمان در پست بانک به بار نشسته و شاهد ارائه خدمات بانکی در این روستا و روستاهای استان هستیم.

در ادامه این مراسم توانا سرپرست شعب پست بانک استان نیز با اشاره به استقبال روستاییان از دفاتر خدمات بانکی روستایی گفت: استقبال مردم قوت قلب خدمتگزاران در پست بانک است و امیدواریم در آینده ای نه چندان  دور منشاء تحولات بزرگ اقتصادی در روستاها باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: گسترش خدمات بانکی در روستاها مستلزم ادامه حمایت نمایندگان مردم در مجلس و دیگر مسئولین استانی است.

دهقانی رئیس شعبه پست بانک شهرستان لنجان طی سخنانی گفت: طی ماه های اخیر سال جاری وجه هزاران قبوض مصرفی روستاییان دریافت شده و صدها حساب قرض‌الحسنه و کوتاه مدت افتتاح شده است.

شایان ذکر است با افتتاح این دفاتر شمار دفاتر خدمات بانکی روستایی فعال استان به 90 دفتر رسید



خبرنگار 1 ::: پنج شنبه 88/8/14::: ساعت 12:39 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :15085
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<