سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بینوا فرزند آدم ، مرگش پوشیده است ، و بیمارى‏اش پنهان ، کردارش نگاشته است و پشه‏اى او را آزار رساند جرعه‏اى گلوگیر بکشدش و خوى وى را گنده گرداند . [نهج البلاغه]

شکوفایی لنجان سربلندی ایران

افتتاح ساختمان جدید کتابخانه باغبادران از توابع شهرستان لنجان

روز پنج شنبه مورخ 30/01/86 ساختمان جدید کتابخانه عمومی باغبادران از توابع شهرستان لنجان افتتاح شد . این پروژه فرهنگی با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده معظم شهداء ، امام جمعه ، کوهکن نماینده مجلس شورای اسلامی ، حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد ، حشمتی مدیر کتابخانه های عمومی استان ، سلطانی فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح گردید .

این ساختمان که کلنگ زنی آن در سال 79 صورت گرفت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال و زیربنای 850 متر مربع مورد بهره برداری قرار گرفت . این کتابخانه با داشتن 7000 جلد کتاب ، دو سالن مجزای خواهران و برادران ، تجهیزات و دیگر لوازم مورد نیاز علاوه بر سرویس دهی و برآوردن نیازهای اطلاعاتی شهروندان باغبادران ، نقش مهمی را در توسعه فرهنگی شهرستان لنجان ایفا می نماید .

در این برنامه حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر گسترش و توسعه کتابخانه ها به ویژه از بعد نرم افزاری اشاره نمود و ارتقاء کتابخانه ها را از برنامه های قابل توجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان نمود.




خبرنگار 1 ::: پنج شنبه 88/8/14::: ساعت 1:3 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 16


بازدید دیروز: 16


کل بازدید :15101
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<