سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در دعا هنگام باران خواستن گفت : ] خدایا ما را سیراب ساز به ابرهاى رام به فرمان ، نه ابرهاى سرکش خروشان [ و این از گفتار فصیح عجیب است ، چه او ابرهاى با رعد و برق همراه با بادها و آذرخشها را به شتران سرسخت همانند فرموده است ، که بار از پشت بیفکنند و در سوارى دادن سرکشى کنند ، و ابرهاى تهى از رعد و برق ترسناک را به شتران رام تشبیه کرده است که شیرشان را به آرامى مى‏دوشند و به آسانى بر پشتشان نشینند . ] [نهج البلاغه]

شکوفایی لنجان سربلندی ایران

با حضور مسوول انجمن سینمای جوانان استان اصفهان و تعدادی از مسوولین شهرستان، انجمن سینمای جوانان لنجان در فرهنگسرای بهمن زرین شهر آغاز به کار کرد.

سینمای جوانان لنجان  مسوول انجمن سینمای جوانان استان اصفهان در این آیین گفت: هر فریم از کارهای جوانان می تواند به اندازه ده ها سخنرانی باشد. "امیر هوشنگ جمشیدیان" افزود:با شناخت 30 ساله ای که از مردم لنجان دارم می توانم بگویم که بیشتر مردم لنجان علاقمند به بازیگری و ساخت فیلم هستند که کارهای خوب تولیدی سردار شهید شاهمرادی به عنوان یک بازیگر از آن جمله است.

وی با بیان اینکه بیشترین شهدای هنرمند متعلق به شهرستان لنجان است تصریح کرد:سینما می تواند فرهنگ یک ملت را بسازد.

جمشیدیان اظهار داشت: انجمن سینمای جوان یکی از مکان های مطمئن است که خانواده ها می توانند فرزندان خود را به آنجا بسپارند و تاکنون 400 دفتر رسمی این انجمن در سراسر کشور فعالیت وهنرمندان جوان را شناسایی و معرفی می کند.

وی انجمن سینمای جوانان را یکی از حامیان سالم  گروه های هنری دانست که اول به آنان آموزش داده و بعد از آزمون و خطا  از تولیدات جوانان حمایت محتوایی خواهد کرد.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لنجان نیز با بیان اینکه لنجان در حوزه سینما حرف های زیادی برای گفتن دارد تاکید کرد: افراد مستعدی برای رشد در این حوزه در شهرستان لنجان وجود دارند.

اردشیر محمدی اظهار داشت: باید حرکت جدیدی را شروع کنیم تا در توسعه فرهنگی بتوانیم قدم های بیشتری را برداریم.



خبرنگار 1 ::: پنج شنبه 88/8/14::: ساعت 1:9 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 16


کل بازدید :15103
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<